måndag 7 mars 2011

Dansmatta

Projekt hemmaträning är nu i full gång och då gäller det att vara öppen för allt. Just nu är det dansmattan som testas. Igår kväll kopplade jag ihop allt så nu finns det i princip inget som hindrar mig från att svänga mina lurviga. Jag undrar vad grannarna säger när de ser mig stå framför TVn och dansar loss. I och för sig är de nog redan vana då jag periodvis varit en flitig användare av diverse Wii spel.

När jag ändå är inne på hemmaträning är det kanske värt att nämna att det ligger ett ouppackat Wii spel här hemma. Wii Fit Plus landade i lådan för några dagar sedan. Hittills har jag inte hunnit att testa det, men jag hoppas hinna med det i veckan. Jag har redan Wii Fit och har spelat det en del. Dock har jag inte använt "gym-övningarna" utan bara använt balansspelen. Hoppas Wii Fit Plus innehåller några nya roliga balansövningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar