lördag 5 mars 2011

Hemmaträning

Var sjutton har min träningsmotivation tagit vägen? Innan jag blev gravid så tränade jag 4-5 gånger i veckan och fullkomligt älskade det. På något sätt lyckades jag dessutom hinna med det utan att jag kände att jag fick göra avkall på annat.

Sedan Lilleman föddes har jag inte satt foten på ett gym, förutom den dagen i somras då jag var in på Friskis & Svettis och löste medlemsskap. Fler än en gång har jag tänkt att "nästa vecka, då ska jag verkligen gå dit", men än så länge ligger kortet helt orört i hallen. Nu har det gått så lång tid att det nästan skulle kännas pinsamt att gå dit med det eftersom jag antar att de i receptionen kan se när man senast tränade.

Men nu har jag beslutat att testa en annan metod: HEMMATRÄNING
Det måste ju vara så otroligt mycket enklare, eller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar