onsdag 30 mars 2011

Nya teststickor beställda

Efter gårdagens rosabruna flytningar som fortsatt hela natten och även idag så bestämde jag mig för att börja planera framåt. Om det inte ville sig den här gången så kan vi ju inte ge upp, det är bara att göra nya försök. Nu känns det bra att jag beställde Clearblue fertilitetsmonitor i början på året. Jag lyckades ju bli gravid första cykeln jag använde den så jag har höga tankar om den:-) Hoppas att den funkar lika bra framöver också.

För att vara beredd beställde jag därför en ny omgång med teststickor till den. Tyvärr har jag bara hittat en enda sida på nätet där man kan köpa dem så då måste man vara ute i god tid så att man inte missar en cykel på grund av att de är tillfälligt slut i lagret. Det är väldigt konstigt egentligen att de inte säljs i vanliga butiker eller på fler nätsidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar