torsdag 7 april 2011

Första joggingpasset på 8 månader

Ikväll när jag stod och diskade så bestämde jag mig plötsligt för att "ikväll ska jag ut på ett joggingpass medan sambon lägger lilleman". Jag vet inte var den tanken kom ifrån för jag har inte varit ute på något löppass sen i somras. Då kom jag igång ganska så bra när jag skulle komma i form efter förlossningen, men sen fick jag ont i ena knät. Vet inte riktigt varför, men det var medan jag fortfarande heltidsammade och under den tiden hade jag väldigt ont i mina leder. Tydligen är det inte helt ovanligt att man får det i samband med amning.

Hur som helst så sa jag godnatt till lilleman och lämnade lägenheten. Det blev en runda på fyra kilometer. Inte så imponerande men jag blev jättetrött. Såg ut som en tomat i ansiktet när jag kom hem:-)

Fasen va skönt att krypa upp i soffan efter detta! Nu gäller det bara att jag är tillräckligt viljestark så att det blir ett nytt pass på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar