lördag 9 april 2011

Pass nummer två är avklarat

Lördag förmiddag och jag har redan klarat av joggingpass nummer två:-) Det blev 4 km, kanske lite kort för en del men långt för mig. Visserligen sa jag att jag skulle ut och springa varje kväll då sambon lägger lilleman, men idag kände jag för att få det avklarat redan på morgonen. Då kan jag istället ta ett pass på dansmattan ikväll.

Dansmattan har blivit lite bortglömd under den senaste veckan då fokus legat på betydligt mer tråkiga saker. Jag har dock inga tankar på att lägga undan den för det är fantastiskt kul att studsa runt lite framför TVn. Den inköptes ju efter det att jag fick mitt graviditetsbesked för att jag skulle få lite extra träning på kvällarna och jag är övertygad om att den kommer att funka perfekt nästa gång jag lyckas bli gravid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar